KLACHTENREGELING:

Wij doen ons best om u zo goed mogelijk te helpen. Maar soms ontstaan er misverstanden of maken wij een fout.

Wij stellen het op prijs als wij de gelegenheid krijgen de oorzaak van uw klacht of suggestie met u zelf te bespreken.
Opgelet: opmerkingen over de huisartsenwachtpost, moet u melden op hun website. Wij verhuren de lokalen tijdens de wachtdienst, maar staan niet in voor de dienstregeling!

Als wij niet weten dat u ontevreden bent, kunnen wij ook niet samen met u naar een oplossing zoeken.
Wij hopen echter op uw begrip, voor situaties waarbij overmacht een rol speelt.
Een noodgeval dat voorrang krijgt of waardoor de specialist niet tijdig aanwezig kan zijn in Somedi, stroomondebreking, verbeteringswerken enz...

Contacteer ons via het contactformulier waarop u uw klacht of suggestie kunt omschrijven en toelichten.

HEEFT U VRAGEN?
AARZEL NIET ONS TE CONTACTEREN

015 25 89 11